#10 Kľúče

Konečne doma. Lenkina výstup v práci my poriadne naštartoval gule. Odvtedy som celý nesvoj a potreboval by som to čo najskôr dať von. Za normálnych okolností by som sa radšej urobil sám aby som sa dostal do kľudu ale musím dnes navštíviť Moniku a vziať si od nej kľúče od auta. Lenka mi dala pozvánku priamo do úst a tak tam musím prísť vrátiť dlh z rána. Dnes sa môže stať čokoľvek a rád by som bol pripravený.
Dal som si teplú sprchu. Ako to už býva v sprche má človek najlepšie nápady. Ale ja som myslel len na to ako to bude dnes s babami. Poriadne má vzrušovala predstava ako by ma tu obe umývali a zároveň ja ich. Rýchlo som dokončil očistu nech ma neláka nechať nádielku už doma. Hodil som na seba rifle košeľu bundu a vyrazil som k Monike.
Ani som len netušil čo o tých kľúčoch vie. A vlastne ani či bude doma. Ale tak už som bol len kúsok od nej tak idem na náhodu. Od parkoviska som videl že sa u nej hore svieti. To je dobré znamenie. Zazvonil som pri vchode a chvíľu čakal. Monika sa ozvala po relatívne dlhej dobe.
"Ahoj kto tam?"
"Ahoj to som ja.zabudol som si ráno kľúče od auta u teba."
"Áno, viem. Poď hore."
Ozval sa bzučiak a vošiel som dnu. Vyšiel som výťahom hore. Dvere do bytu boli otvorené. Potlačil som ich a vošiel dnu.
"Haló. Si doma?" Snažil som sa oznámiť svoju prítomnosť a tiež zistiť kde sa Monika nachádza.
"V kúpeľni. Poď ďalej." Ozvala sa.
Vyzul som si topánky a čakal kedy vyjde von.
"Až sem ďalej." Povedala po chvíľke.
Vstúpil som do kúpeľne a uvidel som Moniku ležiaci v naplnenej vani s bohatou penou na hladine. Z peny jej trčala len hlava.
"Nečakala som ťa tak skoro ale keď už si tu aspoň mi pomôžeš umyť chrbatik." Pousmiala sa na mňa a vytiahla z vody ruku so špongiou. Sadla si a ja som si sadol na okraj vane. Vzal som do ruky špongiu a prechádzal som jej po chrbte. Potom som ju odložil a radšej som ju umýval vlastnými rukami. Monika sa dala na všetky štyri a vystrčila zadok.
"Poumývaj mi aj riťku!"prikázala mi.
Rukou som jej začal hladiť polky. Postupne som sa približoval bližšie k jej análu. Priložil som jej dlaň na cestičku na zadku a dva prsty sa mi do nej zaboril. Nalial som jej mydlo na riť a začalo pohybovať dlaňou dopredu a dozadu tak aby som jej vždy mohol pritlačiť prst na dieru. Zacházdal som jej až po pičku. Potom som prstami stláčal jej pysky k sebe. Keď som ich mal medzi dvoma prstami rukou som potiahol dozadu a spravil dlhý pohyb až cez jej ritný otvor. Po chvíľočke sa Monika otočila opláchla sa vo vani a vyšla von. Po prsiach aj stehnách jej ešte stekali chumačiky peny. Ani sa neutierala a zaútočila na môj opasok. Rýchlo ho rozopla stiahla mi nohavice aj s trenkami po kolená. Oprela sa o umývadlo a vystrčila na mňa svoju kundu. Pricupital som k nej a vrazil jej ho dnu. Monika začala hneď ku mne prirážať. Držal som ju za bedrá a divoko ju šukal. Monika bola riadne nažhavená a ja som po chvíli začal pociťovať na kokote ako sa Monike sťahuje pička. Celé to dopĺňali jej hlasné vzdychy. Monika sa dorobila a odtiahla sa odomňa.
"Ďakujem ťulko. Klúčiky máš na stolíku v chodbe. Papa." Začala sa lúčiť.
"Počkaj a čo ja? To ma takto necháš?" Zaprotestoval som.
"Ráno som bola taká nažhavená ja. A nikto tu nebol. Večer som mala milenca pripraveného na ráno a keď som sa zobudila v posteli len Lenka s ktorou som sa mala o ten kokot deliť. Tak papa."
Ešte ma chytila za guľky, priblížila sa ku mne a zašepkala mi. "Keď by si mi našetril takú týždňovú dávku tak príď. Budeme robiť umenie." Mrkla očkom, pustila mi guľky zo zovretia a ľahla si naspäť do vane. Ešte som vzal hubku a začal jej umývať dekolt. Možno trochu zmäkne a povolí. Monika privrela oči a chvíľku si hladkanie užívala. "Aj tak ti to nepomôže. Dnes už nie."
Nemal som na výber a tak som sa vybral preč. Dal som jej pusu na rozlúčku, vzal kľúče z chodby a odišiel.
Dnes má predsa ešte čaká Lenka tak tam snáď poschodím.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#11 Šľahačka

#3 V klube

#4 maľovanie