#5 Bez rúk

Práve som bol po dobrom obede. Pracovná doba sa vtedy vlečie. Snáď to tu vydržím do 15:30 a bude koniec. Klíma už po lete vypnutá a sedeli sme pri otvorenom okne. V kancelárii hralo rádio ktoré z času na čas prerušil zvuk zvoniaceho telefónu. Vo vrecku mi zazvonila správa. Vytiahol som mobil aby som si ju prečítal. "Ahoj tu je Monika mohol by si sa u mňa večer zastaviť." Stálo v správe. Možno by sa zdalo že ide o nevinnú správu ale aj tak mi privodila isté chvenie v podbrušku. Možno chce Monika znovu maľovať. Možno je rovnako nadržaná ako Lenka. Možno je to to čo ich spája. Možno ide len o nejakú nevinnú banalitu. Chcel som to zistiť na vlastnej koži tak moja odpoveď znela "áno". Dohodli sme si čas a ja som začal očami tlačiť hodinky.
18:00, zazvonil som na zvonček a Monika mi otvorila. Na sebe mala len čiernu šatku ktorá nahrádzala podprsenku a rovnakú okolo pása. Vlasy mala zopnuté v cope a v očiach iskru čo by osvietila celé naše mesto.
Schmatla má za košeľu a potiahla dnu. "Už na teba čakáme." Prehodila prísne a ťahala má ďalej. V obývačke nás čakala Lenka. Biele nohavičky jej obopínali zadok. Podprsenka ktorá nezakrývala prsia ale ich len zospodu pridržiavala okamžite postavila môjho fešáka do pozoru. Na krku mala čierny kožený obojok.
Monika mi hneď vyzliekla košeľu a hodila má na kreslo v ktorom sme cez víkend pre ňu pózovali. Vzala Lenku za vôdzku a pritiahla ju ku mne. "Oblíž mu bradavky." Prikázala Lenke. Lenka vyplazila svoj jazýček a krúžila okolo mojej bradavky. Striedavo najprv jednu potom druhú. Bol som v siedmom nebi a Monika mi začala spútavať ruky za kreslo.
Lenka sa presunula svojim jazykom na môj krk. Vtedy Monikine ruky začali vyslobodzovať môj penis. Stiahla mi nohavice aj spodky a odhodila do kúta ku košeli. Monika potom odsunula Lenku a sadla si na mňa. Sedela mi rozkročená stehnách. Uvoľnila šatku zakrývajúcu prsia oprela sa chrbtom o mňa a prehodila hlavu cez rameno. Ústami som dosiahol na jej krčok a pridal som sa k jej koži. Pritiahla si Lenku k sebe a tá ju pomaly hladila po bokoch a na prsiach. Pridala aj pár bozkov a jazykom pooblizovala jej drobné cecky. Monika si rozviazala aj spodnú šatku a Lenka jazykom prešla po jej brušku až medzi roztiahnuté nohy. Lenka ju lízala na kundičke a Monika si jednou rukou pritlačila moju hlavu o jej krk a druhou Lenkinu. Bol to krásny pohľad a vzrušujúci pocit slúžiť ako podložka pre takéto divadlo. Monika vzdychala od v zrušenia a po chvíľke prišiel jej silný orgazmus. Kŕčovito vypla svoju pičku smerom k Lenke a znovu sa zosunula na mňa. Lenka sa napriamila a končekmi prstov prechádzala po celom jej tele. Moniku sem tam ešte trochu šklblo ale inak len ležala a oddávala sa nežným dotykom.
Keď sa Monika zo mňa postavila naklonila sa k Lenke a niečo jej šepla do ucha. Lenka pokračovala v hladkaní končekmi prstov ale už svoje ruky presunula na mňa. Prechádzala od krku po hrudníku cez brucho na stehná a znova späť. Prešla každú časť môjho tela okrem penisu. Vždy sa veľmi priblížila ale na poslednú chvíľu zatočila pohyb. Monika jej rozopla podprsenku a uložila Lenku na moje stehná. Lenka si ľahla kolmo na mňa. Hlavu preverila cez operadlo a cez druhé zasa nohy. Monika odhrnula Lenkine nohavičky a vložila jej dnu malé vajíčko. Trochu poodstupila a vzala zo stolíka ovládač. Stlačila tlačítko a Lenka jemne vzdychla. Monika pristúpila k nám a prstami prechádzala po Lenke. Stlačila tlačítko a Lenka sa začala trochu vlniť. Na nohavičkách sa vytváral veľký mokrý fľak. Lenka mi prechádzala rukami po tele a jej bok sa opieral o môj úd. Monika znovu stlačila tlačítko a Lenka vzdychala hlasnejšie. Vlnenie sa stalo trochu sekane až kŕčovité no v tvári mala široký úsmev. Bola na pokraji orgazmu každou sekundou som čakal ako sa bude zvíjať v slastnom opojení.
Monika stlačila gombík. Lenka vykríkla hlasné "nie, ešte nie, ešte chcem" a zaborila do mňa nechty. Monika sa len pousmiala a pohladila ju po tvári. "Ešte nie Zlatko, ešte si není zrelá. Teraz sa môžeš ešte trocha pohrať s našou hračkou."
Lenka sa ku mne pritúlila bližšie a kúsla ma do krku. Rukou mi zašla medzi nohy a chytila ma za gule. Oblizla mi ucho a hneď smerovala smerom dole. Chytila ma za vtáka a vtedy jej Monika pustila ďalšie vibrácie. Držala sa ma ako zábradlia vzdychla a schúlila sa. Keď Monika vajíčko vypla Lenka hneď vzala môj penis do úst. Naslinila ho vybrala von a krúžila mi okolo jazykom. Monika jej znova zapla vibrácie ale Lenka ďalej pokračovala. Monika si kľakla k nej a hladila ju po zadku. Lenka mi ho vzala celý do úst a silno začala cucať. Už som bol na pokraji výstreku keď to Monika znovu prerušila. "Zatiaľ mu stačí dráha." A odtiahla Lenku ďalej. Položila ju na zem a priložila ruku k buchtičke. Zapla silné vibrácie a nechala Lenku prežiť silný orgazmus.
Lenka ostala ležať na zemi. Monika si sadla na moje stehná a pohladila má po vtákovi a šepkať mi do ucha. "Páčilo sa ti dnešné divadielko? Ešte sa s tebou trochu pohráme." Jednou rukou mi honila a druhou mi hladkala guľky. "Dúfam že tu máš zásobu pre nás obe. Teraz ta rozviažem a chcem aby si ma poriadne ošukal." Vstala a prešla za môj chrbát. Tešil som sa že budem mať nad sebou kontrolu a ako sa konečne vystriekal na túto čubičku. Prešla mi končekmi prstov po rukách. "Rozmyslela som si to." Znova si na mňa sadla ale tentoraz sa nastokla na môj kár. Oprela sa o mňa a začala vrtieť svojím zadočkom. Rukami si hladkala klitoris a prsia. Rukou na klitorise občas prešla na moje gule. Po večeri plnom takýchto vplyvov stačilo málo a začal som do Moniky púšťať dávku za dávkou. Monika len zastenala zoskočila zo mňa dole, oblizla mi penis a vytratila sa preč. Lenka sa zdvihla zo zeme prišla ku mne a povedala. "Bol si dnes chutnučký." Pobozkala ma a odišla za Monikou.
Ostal som na kresle sám so zviazanými rukami. Toto divadielko sa mi fakt páčilo. Snáď sa dočkáme repete.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#11 Šľahačka

#9 Baterky

#2 Sobota pred Koncertom