#8 sútaživá dievčina

V diaľke počujem zvuk svojho budíka. Ide niekde z obývačky. Chcel by som ísť preňho ale odtiaľto niet úniku. "Ako sa mám postaviť keď sa na mňa z lava tlačí Monikin útli zadoček a z prava sa mi o hruď opierajú Lenkine prsia. Ranná erekcia v plnom prúde. Treba ísť do práce. Vravím si to zvládneš len sa na ne nepozeraj a všetko bude OK. Zdrhni dokým nestanú inak bude v práci prúser. Vytiahol som ruku z pod Lenky. Paráda teraz ju trochu pretočiť a budem mať voľný priestor. Táák pekne pomaličky. Hlavne ju nezobuď. Výborne. Bože tá má nádherné prsia keď leží na chrbte. Rozlievajú sa jej po hrudi. Že by som. Teda len trošku. Nie nie ani na to nemysli budeš ju musieť ošukať a na to nie je čas. Táák ešte kusok a super. Som vonku. Čo teraz. Jasné obývačka telefón handry odchod. Ideme na to. Stíham. Paráda. 5 min náskok. Stihnem si pred barakom ešte zapáliť. "
Vyšiel som pred bytovku. O 5:40 ráno v našom meste je prázdno. Málo kto vstáva v noci. Ak niekoho aj stretnem vždy to bývajú študenti z neďalekého intraku. Jedna taká študentka sa práve blížila po chodníku. Vlasy mala strapaté v ruke mobil a veselý krok. Na sebe mala koženú bundu a čierne obtiahnuté nohavice.
Fajčil som pred vchodom do bytovky a slečna sa vybrala mojím smerom. Asi tu býva pomyslel som si. Vyzerala mlado a tak som ju predtým odhadoval na študentku.
"Ahoj," oslovila ma." Boli sme s kamoškou v kine a dali sme si rovnakú súťaž ako vo filme. Pomohol by si mi?"
"Podľa toho aká je to súťaž. Čo to bol za film?" Spýtal som sa jej.
"Nymfomanka" povedala bez okolkov.
Tento film som už videl tak so tušil že baby asi hrajú scénu so súťažou o balíček cukríkov.
Ale zahral som ešte nechápavého. "A čo odo mňa potrebuješ?"
"Potrebujem ťa vyfajčiť a odfotiť sa s tvojim čurákom a mrdkou na jazyku. Berieš?"
Z jej priamočiarosti som bol úplne vykoľajený. A len som prikývol. Priložila mi ruku na hruď a zatlačila späť do vchodu. Na nič nečakala a hneď mi rozopla nohavice. Stiahla ich na stehná a strčila si môjho vtáka do huby. Jazykom mi behala po uzdičke a občas prešla dokola celý žaluď. Z úst ho ani nevybrala. Okamžite som bol tvrdý ako kameň. Záhadná dievčina si vzala špičku žaluďa medzi pery a poriadne mi ho pohonila. Od rozopnutú nohavíc prešla asi minúta a ja som mal pocit že budem striekať. Dievča vzalo celý žaluď do úst a znova pohybovala jazykom po uzdičke až som začal striekať. Dievča vzalo mobil vytiahla si vtáka z huby a spravila si selfie s mojím kokotom a semenom v ústach. Hneď potom ho prehltla postavila sa vzduchom mi poslala pusu a vybehla von.
Tú mi asi poslal sám pán Boh. Do práce stíham a gule prázdne. Dnes to pôjde ako po masle.
FUCK
Kľúče od auta ostali hore. Naspäť už nemôžem. Idem taxíkom, veď stáva hneď za rohom.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#11 Šľahačka

#3 V klube

#4 maľovanie