#9 Baterky

Kráčam po schodoch v našej firme. Na tvári úsmev od ucha k uchu. Ranná fajka bola tak skvelá že keď si na ňu teraz spomeniem ešte stále cítim jej jazyk na svojom žaludi. Premýšľam či sa zastaviť pre kľúče hneď po práci alebo ešte skočiť domov. Čo ak sa tam znova nedostanem? Predsa len by to chcelo sprchu predtým ako sa tam vrátim. Ľahko sa môže stať že ma nenechajú len tak. Ale veď by som sa aj nechal. Hmm určite musím skočiť domov ak sa to znovu zvrtne nech mám aspoň druhé handry do práce. Aj keď toho by si všimla len Ľubka.
Kuchynka, ranná káva. Dnes by sa to dalo aj vynechať, dnes ma dobre nakoplo do dňa niečo iné. Ale tak aspoň pokecam s Petrom.
S Petrom sme boli rovesníkmi a v práci aj mimo nej sme si dobre rozumeli. S úsmevom dokráčal do kuchynky a spustil: "mám pre teba dobrý vtip"
"No daj. To potrebujem."
"-Jano, čo ťa žena zrazu tak často púšťa do krčmy. -Ále začal som jej dávať do kúpeľa penu. -ááá takú tú voňavú však. -ále čoby obyčajnú montážnu."
Dobre sme sa zasmiali prehodili ešte pár slov a pustili sa do práce.
Pomaly sa blížil čas na obed. Ozval sa telefón pevnej linky. Stále ho tu máme na komunikáciu vrámci firmy. Na obrazovke svietilo číslo z vrátnice.
"Prosím."
"Máte tu návštevu."
"Kto to je?"
"Nejaká kočka, Lenka ...."
"Jasné pustíte ju hore."
Čo tu tá chce? Odkiaľ vie kde robím? Spomýnal som jej aj názov firmy? Ako to našla? Kašlem na to. Veď to z nej nejako vypadne.
Naklonil som sa aby ma bolo vidieť už z chodby, nech tu Lenka neblúdi. Asi po minúte sa objavila na našom poschodí. Keby som nesedel na stoličke určite padnem na riť. A teraz som skoro padol zo stoličky. Krátka sukňa a blúzka jej dotvarovali bohovskú postavu. Ako sa táto bohyňa približovala ku mne začal som si všímať viac detailov. Ako aj to že mala na sebe mäkkú podprsenku ktorá kopírovala jej bradavky a tie sa premietli do dvoch výstupkov na blúzke.
Lenka prišla až k môjmu stolu a posadila sa na stoličku oproti.
"Toto sa robí? Len tak zbabelo utiecť?"
"Ponáhľal som do roboty."
"Ale mal si ešte nejakú prácu nedorobenú. Ešte si mi dlžný minimálne jeden orgazmus."
"Neboj ja ti to splatím."
"Ponáhľaj lebo ti nabiehajú úroky."
Kancelária sa pomaly vyprázdňovala a ľudia odchádzali na obed. Tiež už som začal byť hladný. "Pôjdeš so mnou na obed?" Spýtal som sa jej.
"Nie, pre iné som prišla." Vytiahla z kabelky ovládanie a 2 batérie. "Vymeň mi tam prosím baterky. Ja si nechcem zlomiť necht."
Bolo to ovládanie zo včerajšieho večera. To ktorým Monika ovládala vajíčko v Lenkine vagíne. Lenka bola šikovná baba a vymeniť baterky by si určite vedela aj sama. Takže mala niečo za lubom.
"Jasné daj to sem. Veď na to som tu. Vymieňať baterky, žiarovky a iné."
"Ešte napumpovať bicykel a keď sa podarí aj cyklistiku." Zakontovala Lenka. "A nerob si z toho srandu a vymieňaj."
Otvoril som viečko vyhodil staré baterky a vsunul nové.
"Vyskúšaj ho."
"Ako budem vedieť či ide?"
"Ty nemusíš. Ja budem vedieť."
Stlačil som tlačidlo so šípkou hore.
"Funguje." Oznámila mi Lenka.
Kabelku mala na stole. Vrecká nemala žiadne. Bolo len jedno miesto kde by to cítila. Nenechávala na sebe nič poznať. V kancelárii už bol okrem nás dvoch len Peter ktorý sa už tiež zbieral na obed. Znovu som stlačil tlačítko so šípkou hore. Lenka sa len silnejšie nadýchla a vrátila sa do polohy ja nič ja som tu len na kus reči.
"Mám ťa čakať na obed?" Spýtal sa ma Peter.
"Nie, ešte musím s Lenkou niečo dokončiť a pôjdem neskôr."
Na ovládaní boli okrem šípok hore dole ešte dve tlačidlá. Stop a buzzer. Stlačil som buzzer práve vo chvíli keď išiel Peter okolo nás. Lenka až zvýskla.
"Bože skoro som padla zo stoličky." Snažila sa to zahovoriť.
Peter to aj tak prehliadol a odišiel preč.
Kancel sa vyprázdnil. Stlačil som šípku hore. Lenka sa chytila stola a začala sa zvíjať. 3x po sebe som stlačil buzzer tlačidlo. Lenka zároveň s tým vždy mikla panvou. Pridal som na vibráciách a Lenka sa pomaly začala šúchať zo stoličky dole na zem, chrbát mala stále opretý na stoličke a silno vzdychala.
"Už už." Vydralo sa jej potichu z hrdla.
Stlačil som 6x po sebe tlačidlo buzzer. A Lenka spadla až na zem a prežila si svoj orgazmus.
Vypol som vibrácie. Lenka sa pár sekúnd spamätávala na zemi a potom vyskočila na stoličku. Sadla si na ňu a stiahla si dole nohavičky. Prišla ku mne bližšie a také mokré mi ich natlačila do úst.
"Večer mi ich dones zlatko." Pobozkala ma na líce. Vzala mi ovládač a odkráčala smerom preč.
Vzrušený som si vytiahol nohavičky z úst. Privoňal k ním a cítil som príjemnú vôňu Lenkinej pičky. "Samozrejme že ti ich večer donesiem." Povedal som si pre seba. Gaťky som hodil do šuflíka na stole a pobral som sa na obed aj ja.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#11 Šľahačka

#2 Sobota pred Koncertom