#11 Šľahačka

Lenka otvorila dvere. V nose má pošteklila vôňa dámskeho šampónu. Mala na sebe domácke oblečenie. Čierne legíny, ktoré obopínali jej zadok a kopírovali čipku na nohavičkách. Hruď zakrývalo biele voľné tričko. Na hlave mala spravený turban z uteráka aby si prikryla mokré vlasy. Vyzerala fantasticky aj bez make-upu. Ale tiež je možné že je taký jemný že ho ani nie je vidieť. "Poď ďalej." Pozvala ma dnu. Hneď za dverami ma objala a dala vášnivý bozk.
"Hľadám Popolušku ktorej bude sedieť táto črievička." Zamával som na ňu nohavičkami.
"Všetci ma chcú dávať nohavičky dole len ty hore."
Odložil som topánky a bundu. Prešli sme do obývačky kde svietilo tlmené svetlo. Čítať si asi nebudeme. Chvíľku sme len tak klábosili. Lenka potom odbehla do kuchyne. Keď sa vrátila len nakukla spoza dverí.
"Máš rád jahody?"
"Áno ale čerstvé."
"Tramtarará." S okazalím zvukom vybehla z poza dverí. V ruke držala misku s čerstvými jahodami a sprej so šľahačkou.
"Ešte ti chýbajú misky."
Položila jahody na stolík. Trochu šľahačky si strekla na prst a brnkla mi ním po nose.
"Žiadne misky nebudú." A perami vzala šľahačku z nosa do úst. "Dnes tu budem miska ja."
Vzala jednu jahodu a vložila mi ju medzi pery. Pritiskla sa ku mne a odkusla si z nej. Scéna ako z amerického filmu. Romantika ako vyšitá. Len v každom filme zabudnú ukázať že to treba aj požuvať čo trochu tu romantiku zabrzdí.
Svoje ruky som dal pod Lenkine tričko a hladkal ju po chrbáte. Lenka nečakala a rozopínala mi moju košeľu. Rukou som docestoval až k jej podprsenke a pod tričkom som ju rozopol. Vyhrnul som jej tričko a stiahol ho z nej dolu spolu s podprsenkou. Predomnou sa objavili jej krásne plné prsia. Chytil som ju za boky a ruky ťahal smerom hore s jasným cieľom. Tým cieľom boli jej tvrdé bradavky.
Tssss, tssss. Lenka si nastriekala na prsia šľahačku. Moje ruky ostali pod jej prsiami a jemne som ich naddvihol. Perami som vzal kus šľahačky z jej pŕs. To isté som spravil aj na druhom prsníku. Šľahačka sa trochu topila a Lenka mala cecky otečené bielymi kvapkami. Jazykom som jej začal zlízavať tieto kvapôčky z bradaviek aj z celého poprsia.
Otvoril som ústa a Lenka mi nastriekala plnú hubu šľahačky. Potom ma začala bozkávať a šľahačka vypadávala z úst na moju hruď a je prsia. Lenka mi popri tom dávala dole košeľu. Následne mi začala rozpínať nohavice. Zohla sa nižšie a zlízla mi napadanú šľahačku z bradaviek. Rukami mi zatiaľ stiahla nohavice aj s trenkami až po kolená. Dokončila jazykové tornádo na mojich bradavkách a stiahla mi gate z nôh dole. Postavil som ju a vyzliekol z legíny aj z jej dráždivých čipkovaných nohavičiek. Kvapky zo šľahačky jej stekali po bruchu. Predklonil som sa a jazykom som ich pochytal. Lenka mala ústa celé biele. Posadila sa rozkročmo na moje stehná. Jazykom som jej hneď oblizol jej pery. Dala mi krásny vlhký bozk. Jej prsia sa opierali o mňa a rozotierali zbytky šľahačky. Lenka mi rukami chytila penis a pomaly po ňom pohybovala rukou. Vzal som šľahačku a trochu si naňho strekol. Lenke zablyskli oči a spustila sa dolu k nemu. Perami najprv zobrala väčšie kúsky šľahačky. Potom jazykom zlízavala zvyšok. Kvapôčky ktoré mi stiekli až na gule rozotierala rukou po guliach. Vzal som ju a položil na gauč. Nastriekal som jej šľahačku na bruško. Lenka dvoma prstami roztiahla šľahačku až po svoju pičku a dala mi jasne najavo kde to chce. Jazykom som jej prebehol okolo pupku a zvlneným pohybom som sa presunul k jej buchtičke. Najprv som ju obkružil a potom prebehol cez celú pičku. Na jazyku sa mi zmiešavali chute šľahačky a Lenkinej štavičky. Ruku mi vložila do vlasov a pritlačila si ma k sebe. Jazyk mi skĺzol až do jej dierky. Povolila zovretie a prebehol som jej na klitoris. Znovu pritlačila moju hlavu. Jazyk sa plochou oprel o jej klitoris a pohyboval som zo strany na stranu.
Lenka odtlačila moju hlavu a postihla ma k sebe. Dal som jej vášnivú pusu. To už držala môj penis v rukách a smerovala ho do svojej buchtičky. Vnikol som do nej pomaličky len špičkou. Pohybmi dnu a von som sa stále dostával hlbšie až som narazil na jej pičku. Vytiahol som ho takmer von a znovu začal s pomalým zasúvaním. Lenka má chytila za zadok pritláčala má k sebe. Zrýchlil som svoje pohyby a Lenka zaryla svoje nechty do môjho zadku. Vzdychala tak že takmer kričala. Napokon silno vykríkla. Telo jej kŕčovito stuhlo a na penise som cítil ako jej pulzuje vagína. Toto nenechalo kľudné ani moje gule a takmer okamžite som začal striekať priamo do jej pičky. Lenka sa z hlboka nadýchla. Pritiahla má k sebe strčila mi jazyk do úst. Chvíľku sme ešte ležali zasunutý v sebe. Potom som vytiahol von svoj penis a sadol si naspäť na gauč. Lenka ešte ležala a ja som sa díval ako jej moje semeno vyteká z kundy a steká na zadok. Uvedomila si že to pôjde aj na gauč a rýchlo vstala a utekala na záchod.
Keď sa vrátila ľahla si na gauč a oprela sa o mňa. Prstami prehadzovala môj penis. Trochu sme si pokecali obliekli sa dali pusu na rozlúčku.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#3 V klube

#4 maľovanie