#1 Piatková párty

Pomaly sa končí pracovná doba a dnes je konečne piatok. Kamarát ma pozval na párty k nemu domov kde sa malo zísť zopár dobrých priateľov a trocha si poklebetiť. Nemohol som sa dočkať večera. V poslednej dobe to bola samá práca a žiadna zábava. Už od obeda som vyzvedal čo treba ešte priniesť koľko nás bude kedy začíname. Po práci som hneď zamieril do obchodu a nakúpil dohodnuté veci. Samozrejme som hostiteľom zobral fľašku vína keby niečo.
 
Doma som sa snažil príliš sa neponáhľať pretože by som potom už neobsedel. A tak sa aj stalo. Všetky drobnosti vybavené a hodinka do začiatku párty. Zavolal som si taxi na presný čas uvaril kávu a sadol na terasu. Hodinky sa nechceli hýbať rýchlejšie a listoval som novinkami na internete. Konečne dorazil taxík a odviezol ma ku kamošovi. Zazvonil som pri dverách z vrátnika sa ozval hlas a následne bzučanie. Výťahom som sa vyviezol na 4. poschodie kde má už čakali otvorené dvere. "Vitaj si tu nejako skoro." Povedal Marek. 
"Minútu meškám" oponoval som mu. Bolo to asi aj tým mojim nevkusným zvykom chodiť všade na čas. 
"Zabudla som mu napísať že sme to o hodinu posunuli." Ozval sa hlas z bytu. 
"Nevadí aspoň vám s niečím pomôžem." Ponúkol som sa a začali sme pripravovať jedlo pre ostatných hostí. V byte nás málo byť asi 12 ale 2 páry sa ospravedlnili na poslednú chvíľku tak sme mali aspoň viac miesta. Vo veku keď už každý príde na párty v páre, každé druhé dievča je tehotné a najväčším zážitkom večera je predvádzanie snubného prsteňa, som sa cítil trochu nesvoj. Frajerka odišla pred 3 mesiacmi a človek ostal na voľnej nohe. Medzi všetkými párikmi sedela ešte Lenka. Mala krásne kučeravé vlasy, plné prsia krásny oblý zadoček a štíhle nohy. Nebola ani tučná ani chudá, taká ako má správne tuctové dievča vyzerať. Zhodou okolností bola okrem mňa jediná fajčiarka v byte ktorý nemal balkón a tak sme chodili dolu pred vchod. Pri cigarete sa dalo vždy lepšie porozprávať ako v celej partii. Je to také osobnejšie, medzi 4 očami. Po pár pohárikoch sme už chodili fajčiť častejšie a ostávali dlhšie ako len kým sme dofajčili. Sem tam sme si zverili nejaké drobné tajomstvo, trápny príbeh ktorý nie je vhodný pre všetky uši a tak ďalej. 
Možno to boli vzájomné sympatie, možno práve tá blízkosť ale pri poslednej cigarete to prišlo. Lenka sa na chvíľku zamyslela a po chvíľke z nej vypadla veta: "asi by som nemala ale čo už." Ani som si to nestihol prebrať a Lenka sa ku mne pritlačila a venovala mi krásny dlhý bozk. Po dlhšom čase som ucítil ako sa mi medzi pery vnára cudzí jazyk, ako sa naše jazyky prepletajú a naplnilo ma to neskutočnou vášňou. Nechcelo sa nám už naspäť k partii. Chceli sme si nájsť nejaké skryte miestečko niekde v prítmí a pokračovať v započatom smere. Zamierili sme však späť k výťahu. Stlačil som gombík a výťah sa pohol smerom k nám. Lenka nečakala a využila aj túto chvíľku na ďalší vášnivý bozk. Výťah prišiel k nám a tak sme nastúpili, párty bola na 4 poschodí, ale stále sa mi nechcelo vrátiť, tak som inštinktívne stlačil 7. Lenke zablyskli oči a znova som mal jej pery na svojich. Pritlačil som ju o stenu výťahu a odhrnul vlasy ktoré zakrývali jej šiju a venoval jej bozk na krk. Popri tom som jej vošiel rukou popod tričko a jemne jej pohladil prsia ktoré boli ešte stále zabalené v podprsenke. Oboch nás to viac a viac vzrušovalo. Chytila mi moju ruku a pretlačila ju nižšie. Vedel som kam ma smeruje a pokračoval do jej nohavíc kde som jej začal hladkať buchtičku cez jej nohavičky. Lenka sa vlnila ako anakonda držala ma za hlavu a rozdávala jeden bozk za druhým občas jej skĺzla ruka nižšie a hladila má skrz nohavice v rozkroku. Výťah po 5 minútach státia na siedmom poschodí zhasol. Lenkou to trochu trhlo ale hneď sa zasa vrátila k vašnivím bozkom. Odhrnul som jej vlhké nohavičky a prešiel prstami po jej kundičke. Vtedy mi začala rozpínať gombík na rifliach a vytiahla môj penis. Chytila ho do ruky a pohybovala s jemnom rytme hore a dolu. Bol som tvrdý ako kameň. Vo víre vášne sme na párty na štvorke celkom zabudli. V mysli som mal len to akú krásne vlhkú kundičku mám vo svojej ruke. Lenkine nohavice na už trocha začali tlačiť na zápästí tak som vybral ruku von a začal jej ich rozpínať. Vtedy sa Lenka zasekla a povedala: "ešte nie, tu nie." Bol som celý rozvášnený, ona držala v rukách môj penis ktorý len len že nevybuchol od množstva krvy v ňom a ďalej pohybovala rukami. Dala mi ďalší bozk a povedala: "zavolaj taxi, zmizneme." povel som vytiahol telefón a začal hľadať číslo. Lenka sa zatiaľ zošupla na kolená a začala mi perami bozkávať špičku penisu. Dispečer mi povedal že za 10 min bude vykladať ľudí blízko nás a tak nás hneď naloží. Mali sme šťastie. 
S ťažkým srdcom som Lenku odsunul od seba. A postavil ju na nohy. Zapol som si nohavice a stlačil nulu. Lenka sa otočila k zrkadlu a upravila si rozstrapatené vlasy. Vyšli sme pred bytovku a ostali hneď pri dverách a čakali. Taxík prišiel na čas. Nasadli sme na zadné sedačky a taxikárovi som povedal adresu ku mne domov. Auto sa dalo do pohybu. Vtedy sa ku mne naklonila a pošepkala mi do ucha: ,,znásilním ťa hneď za dverami". A popri tom mi oblizla ucho. Cestou som Lenku hladil po stehne. Taxík zastal pred mojím domom, zaplatil som a vybehol von. Ešte som len vkladal kľúče do zámku a už som mal znova rozopnuté rifle. Vošli sme dnu a Lenka hneď vytiahla môj penis so slovami "teraz si ťa tu osedlám". Chytila ma a ťahala ďalej do domu. Topánky som stihol vyzuť až po ceste. Prvé pohodlnejšie miesto sa naskytlo v obývačke kde ma Lenka hodila na gauč a rozkročmo si na mňa sadla. Zasypala má spŕškou vášnivých bozkov. Chytil som ju za lem trička a rýchlo ho ťahal smerom hore. Lenka len nadvihla ruky a mne sa naskytol pohľad na jej krásne prsia v červenej čipkovanej podprsenke. Moja zvedavosť bola príliš veľká a tak som hneď rozopla aj tú. Podprsenka sa skĺzla po rukách mojej milenky a padla na zem. Slovami sa dá len ťažko opísať aká nádhera sa prednou otvorila. Začal som Lenku bozkávať na dekolt a ona sa zaklonila aby som mal lepší prístup k jej prsiam. vzal som si jej bradavku do úst a jemne kmital jazykom po končeku. Lenka mi len rukou pritlačila hlavu k sebe a jemne vzdychla. Počas toho ako som sa snažil nabažiť jej poprsia som jej rozopol nohavice a vkĺzol rukou do nohavičiek. Lenka už doslova tiekla a ja som si chcel užiť tie chvíle keď jej budem chvíľku odopierať. Zhodil som ju zo seba na gauč a stiahol jej dole nohavice a ostala len v červených nohavičkách s mokrím fľakom na pičke. Zošupol som sa s gauča a pravou rukou ju chytil za stehno tesne pri jej dierke a začal masírovať. Ľavá ruka sa vydávala na prieskumi a blúdila po jej tele hladkal som jej prsia a hneď znova prešiel pomaly až medzi nohy a takto stále dokola. Lenka sa načahovala za mojím penisom a oblizovala si pery. Fľak na nohavičkách sa stále zväčšoval. Pravou rukou som jej ich stiahol dole. Chcel som ochutnať jej štavičku a tak som sa premiestnil medzi jej nohy. Najprv som ju jemne pokúsal na vnútornej strane stehna. Potom som jazykom prešiel až k buchtičke. Bola nádherne šťavnatá a tak som začal chodiť jazykom od dierky až ku klitorisu ktorý som vždy 2 krát obkrúžil. Lenka sa mi prehrabovala vo vlasoch a vždy keď som sa len nadýchol pritlačila ma naspäť. Zrazu sa však postavila stiahla mi už aj tak rozopnuté nohavice posadila má na gauč a prisadla. Buchtičkou sa obtierala o môj penis a moju hlavu zarazila medzi svoje prsia. Kúsok sa nadvihla a vložila si ho dnu. Bola krásne horúca. A so slovami "tak a už mi neujdeš" začala pohybovať panvou tak aby som bol celý v nej a ona si šúchala klitoris o mňa. Chytila mi ruky a obe hodila dozadu na operadlo. Popri tom som mal pred ústami jej prsia ktoré som sa snažil zachytiť perami. Lenka stupňovala tempo a už úplne kričala od slasti. 
Keď trošku spomalila postavil som sa spolu s ňou a odniesol ju do spálne. Hodil som Lenku na posteľ a začal jej ho pomaly vkladať dnu. Tu sa však ukázalo že Lenka má so mnou iné plány vyšmykla sa vzala prvý opasok čo zbadala a zaviazala mi ruky k posteli. So šibalským úsmevom si sadla vedľa mňa a naklonila sa aby som dosiahol jazykom na jednu z jej bradaviek. Nechala si ju trochu oblízať a hneď sa zase oddialila. Potom vzala jeden prst. A začala ma hladkať po penise. Ten bol celý tvrdí a lenkine dotyky to len umocňovali. Potom sa naklonila a jemne ma pokúsala na bradavke. Bol som celý stuhnutý a Lenka si užívala moje žiadosti o jej pičku. Prsiami ma hladkala po celom tele a vždy keď prišla nižšie oblizla mi prirodzenie. Vždy keď bola vyššie dostal som vášnivý bozk. Lenka sa potom otočila a nastavila mi svoju kundičku k vylízaniu. Jazykom som behal po celej. Aj dnu aj von. Ale nedopriala mi tento zážitok na dlho. Znova sa vedľa posadila a začala sa hrať s mojimi guľkami. Našťastie sa nado mnou zľutovala a nastokla sa na  môj penis. Chvíľkami bola vzpriamená a ja som sledoval jej nádherné prsia chvíľkami zase opretá o mňa. Potom sa rozhodla vyslobodiť moje ruky zo zajatia a tie sa hneď rozbehli po jej tele. Lenkin rytmus ma veľmi vzrušoval a vedel som že už to príde. Vtedy Lenka medzi vzdychmi povedala: daj to do mňa. Táto veta bola pre mňa ako spúšť. Chytil som ju za zadok a vystrekol do nej dávku horúceho semena. Lenka sa ešte asi 10 krát s krikom šuchla na mojom penise a zvalila sa na mňa. Chvíľku sme takto spolu ležali a ja som cítil ako z nej vyteká semeno. Potom si vytiahla môj penis von a podal som jej servítky. Obaja sme sa poutierali a ľahli si v objatí späť.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#11 Šľahačka

#8 sútaživá dievčina