#2 Sobota pred Koncertom

Ráno 9:00 sa rozoznel sobotný budík. Otvoril som oči a pohľadom som v posteli hľadal Lenku. Tá však nikde. Hlavou mi začalo vŕtať či taká skvelá noc nebola len snom. Veľmi živým snom. Zdvihol som hlavu a rozhliadol sa po izbe. Na stoličke som zbadal červenú podprsenku pod ňou poskladané rifle s tričkom. Ešte trochu omámený alkoholom z večera som začal rozmýšľať kde môže byť. A prečo sú tu všetky jej veci. Natiahol som si spodky ľahké tričko a vydal som sa smer kuchyňa. Už po ceste som zacítil vôňu čerstvého čaju. V kuchyni stala Lenka a snažila sa spustiť kávovar. Oblečenú mala moju košeľu ktorá jej končila kúsok nad kolenami. Začal som premýšľať či má na sebe nohavičky a tieto predstavy ma znova privádzali do šialeného vzrušenia. Pomohol som Lenke s kávou a sadli sme si spolu na terasu a zapálili cigaretu. Chvíľku sme iba tak potichu sedeli a ja som sa stále snažil zistiť ako je to s Lenkinými nohavičkami pod trofejnou košeľou. Všimla si tieto moje pohľady, ale len sa pousmiala a potiahla lem košele trochu nižšie. Prehodili sme ešte pár slov dopili kávu a vrátili sa dnu. Lenke sa ešte nechcelo odísť a navrhla aby sme si pustili dáky film. 
V TV som jej nalistoval zoznam a odišiel som do kúpeľne konečne vykonať rannú očistu. Pohľad mi hneď padol na rebrík na ktorom sa sušili Lenkine nohavičky. Asi ich stihla ráno ešte oprať. Tá mrška sa mi tu prechádza takmer nahá. Blysklo mi v hlave. Keď som sa vrátil späť, už mala vybratý film a tak sme len stlačili play. Viac ako film ma však stále zaujímali Lenkine nohy trčiace spod košele. V jednu chvíľu sa postavila že ide do kuchyne zobrať čaj. Prešla popred mňa a natiahla si ruky ponad hlavu aby si pretiahla chrbát. Tento manéver nadvihol spodok košele a tá odkryla jej stehná. A zastavila sa kúsok pod zadkom. Lenka si to určite uvedomovala a šibalským sa pousmiala. Bral som to ako signál a nasledoval ju do kuchyne. Zozadu som ju chytil za boky a jemne ju k sebe pritlačil. Lenka len zaklonila hlavu cez moje plece aby som jej mohol bozkávať krk. Popri tom som jej rozopínal gombík po gombíku na košeli. Ľavou rukou som ju cez rozopnuté košeľu chytil za prsia a pravou som zišiel po brušku medzi jej nohy. Lenka sa oddávala mojím bozkom a hladkaniu. Vlnila sa v rytme mojich prstov a zadočkom sa pritláčala o môj penis. Film v pozadí dotváral atmosféru nejakou pesničkou a ja som cítil že Lenka sa už teraz nezastaví pred ničím. Otočila sa vysadla na kuchynskú linku a stiahla mi hlavu medzi nohy. Mal som pred sebou jej krásnu buchtičku ktorú si prstami roztvárala aby som lízal len tam kde ona chce. Po takomto smerovaní Lenka o necelých 5 min kričala blahom a zoskočil na zem. Tešil som sa ako ju otočím a zasuniem jej ho dnu. Ona si však zapla košeľu a so slovami "poď ešte máme nedopozeraný film", ma nechala tvrdého ako skalu a obareného ako malého chlapca.
Vrátili sme sa k tomu filmu, nič som z neho nemal, stále som sledoval len Lenku. Potreboval som sa upokojiť a tak som vyšiel na terasu a zapálil si cigaretu. Lenka sledovala film, keď sa zrazu otočila, pozrela na mňa postavila sa a vyšla za mnou. Zvodným pohľadom na mňa pozrela a povedala: "prečo si aj mňa nezavolal fajčiť?" Siahol som po krabičke a podával jej cigaretu. Usmiala sa. "Ja chcem inú!". Ale to už držala môj penis vo svojich rukách a pomaly ho spracovávala. Posadila sa na stoličku ja som stál opretý o stôl. Každým dotykom pier sa mi viac a viac podlamovali nohy. Lenka si ho vzala do úst a  krúžila jazykom okolo môjho žaluďu. Prstami prehadzovala moje gule a ja som sa ledva udržal na nohách. Lenka chytila môj úd a začala ho v rýchlom tempe honiť pričom stále sala špičku a očakávala moju dávku. Potom zrazu potiahla ruku až ku koreňu žaluďom vošla do úst obtočila zopárkrát okolo. Stiahlo mi brucho a vystrelil som jej dávku priamo do úst. Lenka neprestávala krúžiť jazykom a zo mňa vystrekoval ďalší prúd. Nakoniec scucla poslednú kvapku z môjho žaluďa prehltla a so slovami "chutí to celkom fajn" odišla zase k filmu. Cigareta v popolníku dohorela aj sama a tak som sa pridal k Lenke a dopozerali sme spolu ten už končiaci film.
Po skončení filmu sa obliekla do vecí ktoré mala poskladané na stoličke a vrátila sa za mnou. Začal som rozmýšľať ako sa pri nej udržať. Chcel som sa zviesť na vlne jej sexuálnej nálady.
 "Zostaň ešte na obed, niečo dobré si spravíme." 
"Už si ma dnes spravil." Zasmiala sa. "Ale mala som v pláne ísť do MAXu tak keď chceš môžeme si dať niečo aj tam. Pomôžeš mi vybrať."
Nechcelo sa mi behať v sobotu po obchodoch ale v jej hlase som cítil drobný náznak inotaju. Tak som súhlasil. 
"Hodíš ma ešte domov chcela by som sa najprv prezliecť."
"Samozrejme aspoň zistím kde bývaš."
Nasadli sme do auta a hnali sa prázdnymi ulicami nášho mesta, v sobotu je vždy voľnejšie premávka. Po pár minútach sme zaparkovali pred novou bytovkou v ktorej Lenka bývala.  "Poď hore, bude to na dlhšie." Pokynula rukou a vybrali sme sa k prvému vchodu.  Nastúpili sme do výťahu a mne sa v hlave premietla scéna zo včerajška, Lenka stlačila gombík a naklonila sa ku mne aby ešte umocnila spomínanie. Myslím že tušila čo to so mnou robí a pomaly si ma omotávala okolo prstu.
Vošli sme do jej bytu. Hneď na prvý pohľad bolo jasné že tam býva žena. V skrinke na chodbe bolo asi milión párov topánok. V dohľadnej obývačke na skrinke bolo poukladaných množstvo dekoračných predmetov a sošiek a vo vzduchu sa niesla jemná vôňa ktorú som nevedel nikam zaradiť.
Posadila má do obývačky a nechala čakať. O chvíľu sa objavila vo dverách, na sebe mala blúzku ktorá jemne odhaľovala obrysy jej podprsenky a zelenkavú voľnú sukňu ktorá končila nad kolenami a ja som mal chuť fúknuť aby ju trochu naddvihlo. 
"Nie je to veľmi formálne na sobotu?" Spýtal som sa.
Lenka len našpúlila pery a jedením prstom začala kĺzať po svojom stehne tak že sa odhaľovalo. Už bola takmer hore a spustila sukňu naspäť. "Nie nie je." A vybrala sa vyberať topánky. 
O chvíľku sme už znova sedeli v aute a vyrazili do obchodu. Lenka sedela vedľa mňa v tej sukni ktorej som nevedel odolať. Po ceste som ju začal hladiť na kolienku. A jemne prechádzať prstami po vnútornej strane stehna. Už som bol skoro pri jej nohavičkách, chytila mi ruku odtiahla "Počkaj si".
Zaparkovali sme v podzemnej garáži a eskalátorom sme sa viezli hore. Stále som netušil čo budeme nakupovať. Zo začiatku to nebolo nič moc a Lenka si prezerala kabáty na blížiacu sa jeseň a iné zahaľujúce oblečenie. Asi si všimla môj klesajúci záujem o tieto pochôdzky a pridala aj zopár vzrušujúcich letných modelov. Aby udržala moju pozornosť. Pri jednej kabínke mi podala do ruky kus zožmochlanej látky. "Postrážiť mi toto nech to tu nezabudnem." 
Pri bližšom pohľade som zistil že držím v ruke jej nohavičky a ona ostala pod sukňou na ostro. Schoval som ich. A so suvenírom ktorí ma vzrušoval, vždy keď som ho vo vrecku nahmatal sme pokračovali ďalej.
"A teraz mi pomôžeš vybrať tie z ktorých ma večer vyzlečieš!"
Poviem vám je to ako keď si má dieťa vybrať v cukrárni. Slinky mi tiekli prúdom a Lenka si len užívala ako ma mámi. Predstavoval som si ju v každom kúsku zvlášť, ale nakoniec som aj tak vybral čierne priesvitné tangá.
Lenka ostala bez nohavičiek aj po ceste domov a mňa to dostávalo do obrátok. Zastavili sme u nej doma a vyšli hore. Spravila nám kávu a vyšli sme na balkón na cigaretu. Sadli sme si na stoličky, ale ona sa po chvíľke postavila. Stúpla si predo mňa a rukami sa oprela o zábradlie. Potiahla si z cigarety a vraví "celkom pekný výhľad tu je"
"Ani si nevieš predstaviť aký krásny je tu vzadu" a pohladil som ju po jej oblom zadku. Trocha ním zavrtela a ja som jej nadvihol jej sukňu. Prešiel jej rukou po stene a jeme pritlačil aby roztvorila nohy. Ako na povel sa rozkročila a ostala opretá o zábradlie a sledovala okolie. Jemne som jej pohladil mušličku a druhou rukou hladkal zadok. Po chvíľke som jeden prst vložil medzi jej pysky a dvoma ďalšími ju hladil po vonkajšej strane. "Rozopni si nohavice!" Prikázala mi. Rukou čo som jej hladil zadok som sa rozopol a potiahol ich nižšie. Lenka sa len obzrela a keď videla že má pripravený kolík na ktorý sa môže nastoknúť spravila krok vzad sadla si na mňa. Stolička nemala operadlá po stranách a tak na mne rozkročmo sedela a len občasnými malými pohybmi udržiavala môjho vtáka v kamennom stave. Pod blúzkou som jej rozopol podprsenku a vložil ruku na jej prsia. Len sa zaklonila a prehodila si hlavu cez moje plece. Pobozkal som ju na šiju a druhou rukou nadvihol sukňu aby som jej dosiahol do rozkroku. Navlhčil som si prsty v jej pičke a začal jej hladkať klitoris. Lenka sa začala vlniť trochu rýchlejšie a už prestávala prehĺtať svoje vzdychy a občas hlasno vydýchla. Užíval som si jej omamnú vôňu a pohladenie vlasov na tvári vždy keď prehadzovala hlavu z jedného pleca na druhé. 
Vo vedľajšom byte sa začali otvárať balkónové dvere. Našťastie boli medzi balkónmi nepriehľadné priečky. Naznačil som jej aby bola trošku tichšie. Prestala sa pohybovať ale ostala na mne sedieť. "Zapni mi tú podprdu." Pokynula mi šepotom. A vyhrnula nohavice tak aby jej sukňa zakrývala to že sú stiahnuté. Z vedľajšieho balkóna sa ozvalo cvaknutie zapaľovača. A vyšiel prvý oblak dymu. Lenka stále napichnutá na mne si vzala do ruky kávičku a trocha si upila. Vzala zo stola krabičku a podala mi cigaretu. Vyzerala úplne kľudná ako keby sa nič zvláštne nedialo. Prestával som jej rozumieť. V cudzom výťahu nič a tu, kde za stenou stojí sused s ktorým sa vída denne, je ako najväčší exhibicionista a balansuje na hrane odhalenia. Rozmýšľal som nad tým či to nie je ďalšia jej hra. Či ma znova chce dostať do extrému. Bez pohybov v nej môj úd začal trochu meknút a tak sa len sem tam pohla aby ma udržala v napätí. Čakal som že sa sused každú chvíľu oprie o zábradlie a uvidí nás tam. Asi by mu rýchlo došlo o čo ide. Voľná stolička, Lenka sedí v sukni na cudzom chlapovi a pohľad na mňa by to asi prezradil aj slepému. Lenka bola čím viac odvážnejšia a zrýchľovala svoje pohyby ktoré sa stále niesli v jemnom rytme ako keby najpomalšieho slaďáku. Za priečkou zahrkotal popolník keď sused zahasil cigaretu, sláva konečne pôjde dnu, zbavím sa toho divného pocitu a budem sa môcť venovať len tej krásnej bytosti čo sa predo mnou vlní. Bolo počuť otvorenie dverí ale na balkón vošla ďalšia osoba. Tak to asi už bude riadne divadlo, obecenstvo sa plní, a ja by som chcel naplniť Lenku. Vedľa prebiehala konverzácia o tom že by mal sused už prestať fajčiť lebo ho to zabije, a bolo počuť cinkanie šálok poobednej kávy. 
Už aj Lenke asi došlo že sa ich tak skoro nezbavíme a zosadla zo mňa. Zapol som si nohavice ktoré boli celkom biele od Lenkiných šťavičiek. Tá sa oprela o zábradlie a zavolala na susedu, "ahoj Janka mám pre teba ten balík z avonu." Lenka s vystrčenou ritkou a ja schovaný za stenou, som sa rozhodol pokračovať v dráždení Lenkinej mušličky. Dievčatá viedli susedský rozhovor a ja som Lenke jemne prechádzal po buchtičke. Lenku to veľmi vzrušovalo sem tam prehltla koniec slova, sem tam sa na chvíľku zasekla v strede vety. Dráždil som jej klitoris a občas len jemnučko vošiel okrajom prsta do nej. Rozhovor sa už chystala ukončiť tak som jej vošiel dvoma prstami hlboko do kundičky. Lenka hlasno vzdychla, zahovorila to že stúpla mimo koberec na studenú dlažbu a prekvapilo ju to. Rozlúčila sa s Jankou a otočila na mňa. "Toto ti vrátim." Vzala prázdne šálky a odišla dnu. Nevedel som zistiť ako to myslí, či sa tešiť alebo sa báť. Už som ani nestíhal vnímať jej záblesky v očiach. Bola tak nabitá sexuálnou energiou že som už len cupital za ňou a ona využila každú chvíľku aby ma podpichla a naplnila hlavu vášňou. Mala ma dokonale namotaného.
"Vybehneme večer niekam do mesta?" Spýtala sa keď som vošiel dnu.
"Na čo by si mala chuť?"
"V klube pod skalou je koncert na ukončenie letnej sezóny." Bol to klub kam som rád chodieval a vždy tam bolo príjemne. Ukončením sezóny bol vždy posledný koncert na terase.
"Kto hrá." Spýtal som sa so záujmom.
"Neviem nepoznám ani jednu kapelu." Pousmiala sa.
"Nevadí, idem booknut lístky. Ale musíme sa zastaviť u mňa takto nemôžem ísť." A ukázal som na biele fľaky na nohaviciach. 
Lenka nahodila široký úsmev. "V poriadku na druhých spravíme nové. Idem ešte do sprchy počkaj tu na mňa." A zmizla vo dverách. 
Z kúpeľne sa ozývali dopadajúce kvapky vody. Zdalo sa mi že počujem sprchu príliš hlasno a tak som vstal a vošiel do chodby. Dvere do kúpeľne boli otvorené. Nazrel som dnu a cez zakvapkané sklo som pozoroval Lenku ako si nanáša šampón na svoje kučeravé vlasy. Zaklonila sa aby si zmyla hlavu. Ja som však vnímal len jej vystrčené prsia a napnutú postavu. Ako po nej stekali bublinky peny. Pozrela sa mojím smerom a prsia jemne pritlačila na sklo. "Už som myslela že neprídeš."
"Chcel som sa spýtať či ti netreba pomôcť umyť chrbátik."
"Tak poď ale vo všetkej počestnosti ja som slušné dievča." Uškrnula sa vystrčila ruku z dvierok a mávala na mňa jedným prstom. Vyzlečený som bol takmer ihneď. Vstúpil som k nej do sprchy. Otočila sa ku mne chrbtom a vlasy si prehodila dopredu. Nabral som si trochu sprchového gélu na ruky a zohriali v prúde teplej vody. Priložil som Lenke na chrbát ruky s mydlom a začal jej ho roztierať po chrbátiku. Zašiel som jej popod ruky a ťahal po bokoch smerom dole. Cestou späť sa moje ruky presunuli viac dopredu a po kraji bruška som prešiel až k jej prsiam a z boku ich pohladil. Zišiel som znovu nižšie nadvihol jej prsia a začal ich jemne masírovať. "Sem už dočiahnem." Zabrzdila ma. A tak som svoje ruky presunul znova na jej chrbátik. "Nepovedala som aby si prestal." Začala ma pokúšať znovu. Jednu ruku som vrátil na jej prsia a pritlačil som si ju chrbtom o seba. Druhou som jej zišiel nižšie a rozotrel jej mydlo po zadočku a medzi polkami. V takomto polo objatí som jej ďalej masíroval prsia a šuchal rukou riťku. Lenka mala svoje ruky zdvihnuté ponad plecia a hladkala ma na hlave a hrala sa prstami v mojich vlasoch. Zadočkom sa pritláčala ku mne a tak som svoju ruku presunul dopredu na jej bruško. Krúžil som jej po podbrušku a rukou zachádzal až po okraj jej broskynky. Lenka sa naddvihla a šúchala si môj penis medzi polkami zadku. Nabral som si na ruky trocha gélu a kľakol som si aby som dočiahol na jej nohy. Obopol som dlaňami jej stehná a rozotrel jej mydlo po nohách. Lenka vzala do ruky šampón a naniesla mi ho na vlasy. Mal som pocit že to bola skôr vzrušujúca masáž hlavy. Potom mi rozotrela po hrudi sprchový gél so slovami "teraz budeš voňať ako ja" a zvyšok mydlá rozotrela prsiami pričom mi masírovala guľky a pomaly prechádzala po penise. Spláchla zo mňa všetku penu a ja som si ju otočil chrbtom. Trošku sa predklonila a otrčila mi svoju pičku. Vsunul som do nej svoj penis a začal prirážať o jej zadoček. Lenka sa držala steny a poslušne držala. Ja som ju držal za boky a stále vnikal do nej. "Teraz sa do mňa nestriekaj!" Znela jej prosba. Po chvíľke prirážania som ho vytiahol a celú dávku jej nastriekal na zadoček. Bolo to pre mňa vykúpenie po celom dni jej sexuálnych provokácií. Opláchol som jej riťku a pobrali sme sa von zo sprchy.
 
Lenka sa na rockový koncert obliekla celá do čierneho obtiahnuté tričko s hlbokým výstrihom, krátka suknička a čierne silonky s čipkovaným lemom.  "Vyzeráš na 17. Len viac sexi. Takto nám asi ani nenalejú a ja ťa pretiahnem hneď na parkete." 
"Ja viem len som sa ti chcela ukázať." Vbehla späť do spálne a sukňu vymenila za čierne obtiahnuté rifle.
"Stále si sexi, ale už nám aspoň nebudú kontrolovať občianske."
Sadli sme do auta a prehnali sa ulicami nášho mesta ku mne domov. Hodil som na seba čisté veci, Lenka zavolala taxi a vyrazili sme oproti zábave.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#5 Bez rúk

#9 Baterky