#6 Pierko

Ešte stále na kresle. Ešte stále ruky za chrbtom. Stále nahý. Baby sú preč už asi pol hodinu. Rád by som si zapálil. Začínam byť trochu hladný. Aj po byte sa už nesie príjemná vôňa jedla. V hlave sa mi prehrávajú obrázky čo som pred chvíľou videl. Trochu mi z toho tuhne. V rohu miestnosti sú odložené obrázky mňa a Lenky. Vracajú mi pocity z chvíľ pózovania. Vonku už je tma, zajtra idem do práce a tiež by som sa mal asi vyspať. Radšej by som ale aby sa tie mršky vrátili. Koľko tu ešte budem? A zasa tá chuť na cigu. Konečne nejaké kroky. Svetlo z chodby začalo vrhať tieň do miestnosti.
Vošla Lenka s tanierom v ruke ktorý odložila na stôl. Na sebe mala voľné tričko ktoré končilo kúsok pod jej zadkom. Z veľkého výstrihu trčali okraje jej pŕs. A látka kopírovala jej tvrdé bradavky. Postavila sa pred mňa a spravila hlboký predklon. Chytila si nohavičky a pomaličky si ich začala sťahovať. Postupne sa prednou odkrýval jej oblý zadoček a hneď za ním dohladka vyholená mušlička. Lenka vzala svoje nohavičky a prešla mi nimi po tvári. Potom pokračovala smerom dole a omotala mi ich okolo penisu. Keď už som bol poriadne tvrdý prisunula stôl bližšie. Nasadla na môj úd. Vzala do ruky tanier s nejakou kašou. "Teraz si ťa trochu nakŕmim aby si nám ešte vládal. Monika tu má len takéto zdravé veci, tak dúfam že ti bude chutiť." Nabrala trochu na lyžičku a vložila mi ju do úst. Bola to ovsená kaša s nejakým ovocím. Asi čučoriedky. Asi to bolo spôsobom podávania ale lepšiu som nikdy nemal. Lenka sa na mne mrvila a ja som cítil ako mi jej šťavička steká po guliach. Keď bol tanier prázdny odložila ho a začala ma bozkávať. Prirážal som k jej pičke. Lenka sa na mne robila ako keby mi narástol len pre ňu. Pocítil som nával tepla z jej buchtičky a ako sa sťahuje. Lenka prudko dýchala a vzdychala. Po tom ako jej odznel orgazmus prestala a zliezla zo mňa. "Hneď som späť. Nikam mi neújdi." Dala mi pusu vzala tanier a odcupitala preč.
Lenka sa o chvíľku vrátila ako sľúbila. Vložila si do úst cigaretu zapálila ju a sadla si na operadlo môjho kresla. Priložila mi prsty s cigaretou k ústam a nechala ma chvíľku fajčiť. Vo dverách sa objavila Monika ktorá bola zabalená v čiernej priesvitnej šatke. V rukách niesla dve pierka. Jedno odložila na stôl a druhým mi začala hladkať bradavky. V obláčikoch dymu z cigarety v tlmenom svetle ktoré dotváralo atmosféru ma toto hladkanie pekne vzrušovalo. Lenka odhodila cigu do popolníku a vyzliekla si tričko. Postavila sa ku mne a hladkala mi tvár. Prsia mala presne vo vzdialenosti že som na ne nedosiahol svojimi ústami. Chýbal mi snáď len centimeter. Monika zatiaľ prešla pierkom po mojom bruchu až na stehná a pohybovala ním kúsok od mojich vajec. Čurák mi stvrdol na kameň a dievčatá si stále užívali toto jemne trýznenie na mne. Lenka si vzala pierko odložené na stole. Monika mi krúžila jedným po guliach a Lenka druhým prechádzala po mojom krku občas prešla k uchu a potom dole až po bradavku. Monika mi začala pierkom dráždiť žaluď. Lenka prestala s hladkaním a naklonila sa k môjmu uchu a začala mi šepkať. "Teraz ťa tu vydráždime až do konca. Tvoje semeno vystrekne a bude dopadať na teba. Už sa obe tešíme ako ti ho budeme zlízavať z tvojho tela." Monika krúžila po žaludi a Lenka šepkala ďalej. "Už by som chcela tvoju sladkú nádielku. Z tvojho tvrdého kokota. Už chcem vidieť ako budeš striekať. Ako bude tvoje horúce semienko dopadať. Chcem si ho chytiť ešte vo vzduchu....." Takéto slová ma privádzali do šialenstva. Jemne hladkanie na penise tiež. Cítil som že toto už dlho nevydržím. Začal som rýchlo dýchať. Vedel som že to už musí prísť. Celý som stuhol napaly sa mi všetky svaly v tele. Prichádzal silný orgazmus. Zrazu som ucítil stlačenie prstami na koreni penisu. Prišiel na mňa šialený orgazmus nikdy som nič také silné nezažil. Celý v kŕči som cítil že chcem striekať. Penis mi šiel vybuchnúť ale nič zo mňa nevychádzalo. Monika svojim chvatom zastavila moje spermie a ja som sa urobil bez výstreku. Penis mi ostal stáť. "Tak rýchlo to nebude." Pousmiala sa Monika a začala ma znova hladiť pierkom. "Ach macko, myslel si si že to bude len tak?" Šepkala ďalej Lenka. "Ešte sa s tebou trochu pohráme. Trošku si ťa vydráždime nech máme veľa dobroty. Ochutnala som nádielku čo si pustil do Moniky. Bola úžasná. Škoda že si nevidel ako tvoje semienko kvapká na môj jazýček." Začal som si predstavovať ako Lenka zlízava Monike vystriekanú pičku. Monikine pohyby pierkom neustávali a udržiavali ma v nekonečnom napätí. Lenka si popri všetkom tom sepkaní dráždila svoju kundičku. Vytiahla 2 mokré prsty a vložila mi ich do úst. Tým vybičovala všetky moje zmysli do nepríčetnosti. Prišiel ďalší kŕč a z môjho penisu sa začala valiť dávka za dávkou. Časť dopadla na mňa časť na Lenku sediaci na operadle. "Áno pustí to všetko von. Je krásne teplučké chcem nech mi ešte padá na prsia." Šepkala ďalej Lenka. Posledné kvapky dopadli a hneď som ucítil Monikin jazyk na svojom bruchu. Zotierala kvapku po kvapke. Lenka sa k nej pridala a zlízla mi kvapku z bradavky. Keď ma baby celého pozotierali Monika ešte oblizla Lenke prsia. A obe sa natlačili ku mne do kresla a pritúlila sa ku mne.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#11 Šľahačka

#4 maľovanie