#4 maľovanie

Ešte som mal zatvorené oči. Prebudila má silná erekcia. Cítil som ako mi prechádzajú niečie pery cez žaluď. jemné zovretie dlane  pri koreni. Otvoril som oči. Lenka sa skláňala nado mnou a hrala sa s mojím penisom. Zadoček mala vystrčený tak že som ho mal na dosah ruky. Pohladil som ju po ňom a užíval si ranné prebúdzanie. Zašiel som jej medzi nohy a cítil že už bola pekne mokrá. "Dobré ráno spachtoško. Už som ďalej nevedela čakať." Pozdravila ma Lenka a vysadla na mňa. Začala pohybovať panvou hore dolu. Nebolo to žiadne ranné mojkanie, bola to priama cesta za cieľom. Žmolila si ľavou rukou bradavku, pravou sa držala za klitoris a divoko jazdila. Lenkin orgazmus prišiel ani nie za 3 minúty. Zrýchlila tempo a moje vyvrcholenie sa blížilo. "Už budem." Oznámil som Lenke. Spravila ešte 3 pohyby panvou vytiahla mi ho von a začala besne honiť. Semeno vystreklo a dopadlo mi na brucho, na hruď a myslím že mi jedna kvapka preletela okolo hlavy. Jedným prstom utrela trocha mrdky z môjho brucha a oblizla si ho. Postavila sa a odkráčala preč.

Dal som si krátku rannú sprchu a vybral som sa za Lenkou. Niečo ťukala do telefónu. "Dohodla som sa s Monikou že ju dnes navštívim. Ale potrebujem k tomu aj teba."
"Čo tam budem robiť?"
"Uvidíš. Bude sa ti to páčiť."
Stále mi to vŕtalo v hlave, ale snažil som sa nepýtať a nechať sa prekvapiť.

Hneď po obede sme šli k Monike. Bývala v centre mesta kúsok od klubu kde bol včera koncert. Mala menší byt. V obývačke bolo veľké rustikálne kreslo ktoré malo dnes zohrať svoju úlohu. Oproti kreslu bol rozložený stojan na kreslenie. A mne pomaly začalo dochádzať o čo tu pôjde. Ale detaily by mi ani vo sne nenapadli. "Monika kreslí akty." Oznámila mi Lenka. "Chcela by som aby nás nakreslila spolu. Ak súhlasíš. Ak nie budeš sa len pozerať." Žmurkla na mňa a ja som len pokýval hlavou.
Monika mala pre ňu prichystanú bielu voľnú košeľu. Lenka sa vyzliekla do naha a vkĺzla do košele. Nechala si ju rozopnutú až po prsia. Monika ju usadila do kresla a mne prikázala vyzliecť sa po pás. Hneď na to som objal Lenku v kresle a Monika nás aranžovala do prvej scény. Lenka sedela v kresle nohy prehodené cez operadlo. Ja som ju z predu objímal tak aby jej ešte bolo vidieť na prsia z pohľadu od plátna. A bozkával jej pri tom krk. "Výborne, teraz 5 minutiek vydržať!" Prehlásila Monika a postavila sa za plátno. Urobila rýchlu skicu pohľadu a začala nás znova upravovať. " Rozopni jej košeľu, chcem vidieť jednu bradavku a druhú jej trochu pooblizuj! A chcem vidieť dlhý jazyk." S vyplazeným jazykom som ďalších pár minút oblizoval Lenke bradavku. Občas som si jazyk omočil v ústach a znova sa začal hrať s jej tvrdou bradavkou.
"Hotovo" prehlásila Monika a začala pripravovať ďalšiu scénu. Lenka sa do široka rozkročila. Ostal som lízať jej prsia a prstami som jej roztiahol pysky. Jemne som jej po nich pohyboval hore dolu. Lenkine vzrušenie stúpalo. Hrudník sa jej prudko nadvihoval od hlbokých nádychov.
V následnej scéne mi Lenka rozopla nohavice a stiahla dole a držala ma za kokot. Ja som bol postavený a jednou rukou som ju hladkal na krku. Lenka sa rozhodla doplniť túto scénu o vyplazeným jazýček opretý o môj žaluď. Vždy keď sa Monika schovala za plátno, si ho Lenka strčila do úst a trochu naslinila.
V ďalšej scéne už išlo o sex. Priložil som Lenke penis k otvoru a kúsok do nej vošiel. Monika nás zastavila a prisadla si bližšie aby si zachytila detail. Potichučky som pohyboval dnu a von len na hĺbku svojho žaluďa. Keď si Monika odsadla naspäť k plátnu a zavelila. "Teraz ju pojeb!" Začal som v nej behať hore dole, masírovať prsia. Lenka vzdychala radosťou. A Monika nás pri tom pozorovala a čmárala na plátno. Po chvíli nás zastavila a zmenila nám polohu. Sadol som si do kresla a Lenka sa nasadila na mňa chrbtom ku mne. Chytil som Lenku pod prsia a tá sa začala pohupovať, dráždila si pri tom svoju kundičku. Občas zbehla rukou nižšie a požmolila mi guľky. Lenka sa na mňa zvalila ruku mi stiahla medzi nohy a čoraz divokejšie sa na mne ukájala. Už sme boli dávno mimo stanoveného rozloženia. Už to bol len divoký sex. Monika stále kreslila. Sem tam keď mi na ňu padol zrak videl som ako sa drží medzi nohami ale hneď zas prestane.
Monika už mala namaľované takmer všetky vytúžené scény prišla k nám. "Ešte ju musíš ostriekať na brušku." Povedala. Chytila mi guľky a jemne mi ich hladkala. Vytiahol som z Lenky penis aby som ju mohol postriekať. V tej chvíli mi ho zobrala Monika do ruky a za začala mi ho honiť. Úd mi naplo a vypustil som dávku na Lenku. "Chvíľku tatko ostaňte!" Povedala Monika a oprela mi penis o Lenkinu pičku. Hladkal som jej prsia a bozkával ju na krku. Užívali sme si toto mojkanie.
"Tak decká, hotovo." Povedala Monika. Lenka sa poutierala a zoskočila zo mňa. Podala mi servítky a odišla sa obliecť.
Obliekol som si spodky a podišiel ku skiciam ktoré Monika nakreslila. Bol som prekvapený koľko toho stihla zachytiť za tak krátky čas. "Dotieňuješ to neskôr?" Spýtal som sa.
"Áno, teraz som chcela len zachytiť čo najviac detailov."
"Môžem sa prísť pozrieť na výsledok?"
"Vždy tu budeš vítaný."

Monika nám ešte spravila kávu chvíľku sme u nej posedeli a vybrali sa každý domov. Premýšľal som kedy Lenku znovu uvidím a či mala s Monikou nejaké pokusy. A ako som sa vlastne dostal do podobného zážitku.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#5 Bez rúk

#9 Baterky

#2 Sobota pred Koncertom