#3 V klube

Vystúpili sme pred klubom. Na schodoch vonku už stálo zopár ľudí a družne debatovali. Partia mladých dievčat opatrne pozorovala chalanov na druhej strane schodiska, potajomky na nich ukazovali prstom, asi aby každá vedela o kom je reč. Párik úplne hore pri vstupe sa už vášnivo bozkával. "Tam tí to tu do konca nevydržia." Povedal som Lenke a bradou na nich ukázal.  "Možno si to rozdajú už tu." Oponovala mi. 
Zaplatili sme vstup a brigádnička pri vstupe nám nalepila modré pásky na ruku. Prvá cesta viedla cez chodbu, ktorú lemovali stoličky, k baru. Miestnosť s pódiom na jednej strane a barom na druhej strane bola dnes plná stolov. V lete sa hrá na terase, je tam príjemnejšie prostredie. Za barom dnes stála červenovlasá barmanka ktorej výstrih odkrýval takmer celé jej veľké prsia. Čierne legíny zvýrazňovali jej krásny zadok a kopírovali lem nohavičiek. "Nečum na ňu a objednaj." Zahriakla má Lenka. Vzali sme si do pohára biele víno a išli preskúmať terén na terasu. "Nechceli sme hneď celú fľašu?" Vyzvedal Lenka cestou. "Nie takto to bude mať lepšiu teplotu, a neviem či sú na terase stoly." Aj keď som sa asi viac chcel znova pozrieť na ten výstrih. 
Na pódiu už skoro dohrávala prvá miestna kapela. Pätnásť ľudí pred pódiom zatlieskalo po pesničke. "Ste úžasné publikum." Prehlásil spevák akoby z povinnosti a predstavil ďalšiu pieseň. Bubeník tri krát cvakol paličkami a znovu sa rozoznela hudba. 
"Na zdravie." Cinkol som Lenke pohárikom po poháriku. Trochu si upila, jednou rukou ma objala okolo pása, hlavu si položila na mňa a započúvala sa do hudby.
Kapela dohrala a ohlásila príchod ďalšieho interpreta. Cez pauzu sme vyšli na vstupné schodisko na cigaretu. Lenka sa postavila o stupeň vyššie ako ja. Pohľadom hľadala v zväčšujúcom sa dave nejaké známe tváre. Celkom to vyzeralo že na niekoho čaká. Potľapkal som ju po zadku a ona otočila pohľad na mňa. "Áno viem že si tu, ale hľadám či tu už nie je Monika. Písala mi že tu bude. Dlho som ju nevidela."  A pobozkala ma. "Na teba budem mať dosť času."
Vrátili sme sa dnu a užívali si ďalšie kapely a popíjali vínko.

Monika sa nakoniec objavila. Bol to taký umelecký typ dievčaťa. Veľmi chudá a vysoká. Dlhé blond vlasy boli ukončené jemnou vlnkou. Mala sebe dlhé letné šaty. Monika mala menšie prsia a cez ľahké šaty ktoré sem tam otlačili bradavku bolo vidno že nemá žiadnu podprsenku.
Dievčatá sa zvítali objatím a Lenka mi predstavila Moniku. Pri úvodnom bozku na líce som cítil ako krásne vonia. Baby sa spolu chceli viac porozprávať a tak sme si sadli vo vnútri do práve sa uvoľňujúce ho boxu v rohu miestnosti. Sedel som vedľa Lenky a Monika zase oproti nám. 

Monika spomínala príbehy z vysokej školy kde bývala s Lenkou na internáte. Lenka sa do toho len sem tam zapojila ale pod stolom sa zapájala dosť. Hladila ma po stehne a sem tam mi cez nohavice stlačila gule. Snažil som sa pred Moniku skryť svoje vzrušenie a dával som jej doplňujúce otázky aby si nevšimla že sa niečo deje. Lenka mi rozopla nohavice a vytiahla pod stolom von môjho tátoša. Rukou mi ho prechádzala a vždy pridala na tlaku keď bola pri koreni. Ako by mi ho chcela utrhnúť. Ale hneď zas povolila a prebehla mi ho znova. Po chvíľke sa pri nás zastavila tá krásna barmanka. Naklonila sa ponad stôl aby vzala pohár zo stola a mne sa naskytol krásny pohľad na jej prsia. Cez výstrih som dokonca výsek jej bruško. Popri tom mi Lenka stále dráždila môj žaluď. Bol som neskutočne tvrdý a nevedel som čo má Lenka v pláne s mojím semenom ktoré sa už už chcelo vydrať von. Začal som opatrne a nepozorovane prirážať k Lenkinej ruke. Asi vycítila že toto je ten moment kedy sa už urobím. Pustila môj penis a chytila ma za guľky ktoré si začala prehadzovať medzi prstami. Ďalej ma to vzrušovalo ale oddialilo to výbuch spermií pod stolom. Asi by som sa tam pretvaroval celý večer keby ma nevyslobodila Monika vetou. "Leni, ideš so mnou na záchod." Lenka sa naklonila ku mne a šepla "teraz vidíš aké to je." Pobozkala ucho a postavila sa. Dievčatá zmizli za dverami WC a ja som sa rýchlo pozapínal.

Koncert skončil. Prijemne opitý som stál na schodoch pred klubom a pozoroval ako sa Lenka lúči s Monikou. V jednej ruke cigareta a v druhej ruke mobil s vytočenou taxi službou. Monika sa už tretí krát objala s Lenkou a vždy to vyzeralo že už odchádza. Baby sa lúčili dobrých 15 min asi 6 objatí 5 pús. Na konci toho všetkého nám prišiel taxík a Moniku sme nechali na po spas osudu.
Vystúpili sme u mňa doma. Vošli dnu a Lenka ma objala zozadu, zašla mi rukami pod tričko a hladila na hrudi. "Teraz to sľúbené sťahovanie nohavičiek, moja šušulka už sa nemôže dočkať." A rukou mi začala zachádzať do napnutých nohavíc. "Dnes to bude len tak ako ti poviem. A budeš potichučky poslúchať." 
Odtiahla si svoje ruky a otočila ma k sebe. "Najskôr mi daj francúzáka, chcem dlhý a vášnivý bozk." Naklonil som sa k nej a vložil jej jazyk do úst. Bozkávali sme sa celú cestu do spálne. Začal som Lenke vyzliekať tričko. A následne som jej stiahol nohavice. V čiernej podprsenke a nových tangách vyzerala neodolateľne. Ľahla si na posteľ a chcel som sa pripojiť k nej. "No no no, ty ešte nie. Vyzleč sa!!!" V rýchlosti som sa celý vyzliekol. "Postav sa sem." Lenka ukázala ku kraju postele. Potom si ľahla a nad svojou hlavou mi začala honiť vtáka. Ležala presne v smere kam by dopadla moja dávka. Jednou rukou si striedavo masírovala prsia a prechádzala po buchtičke. "Kľakni si nadomna a vylíž ma." Kľakol som si a prešiel som jej jazykom po stehne. Hneď na to aj po druhom. Stiahol som jej nohavičky a prstom obkrúžil jej pysky. Roztiahli som jej dierku a začal som jej jazýčkom brnkať po klitorise. Z Lenky pomaly vytekala lesklá biela slzička. Ďalej mi ho spracovávala rukou, ale už sa občas pozabudla a len sa pridŕžala. "Poď mi ho tam už vraziť." Zaprosíkala. Rýchlo som sa otočil. Do široká jej otvoril nohy. Priložil jej ho na pičku a prudko do nej vrazil. Lenka mi zadrapla nechty do zadku a pritlačila ma k sebe. Nohy skrútila tiež okolo mňa a ja som bol ako v krásnej pasci. Lenka sa zvíjala od rozkoše. Potom povolila zovretie a plne sa oddávala mojím pohybom. Rukami mi prehrabovala vo vlasoch a medzi vzdychmi divoko bozkávala. Stihol som jej rukou za chrbát a vyslobodil ju z podprsenky ktorú mala stále na sebe. Jej veľké prsia sa rozleteli na stranu a pohybovali sa v rytme prirážania. Cítil som ako Lenke sťahuje vagínu a vlnu tepla v nej. Lenka k tomu pridala ohromný výkrik. Tento jej precítený orgazmus bol pre mňa ako povel Páľ. A vystriekal som do Lenkinej pičky všetko čo som mal vo vajciach.
Vytiahol som svoj úd a ľahol si vedľa nej. Lenka sa celá ešte stále chvela. Začalo z tej vytekať semienko a ona si ho prstami rozmazávala po buchtičke. A ja som jej zatiaľ hladkal prsia a jemnučko ju bozkával.
Po chvíľke sa postavila a odišla sa umyť do bidetu. Onedlho bola späť a ľahla si ku mne.
Pred spaním sme sa ešte dlho rozprávali. A popri tom zaspali.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#5 Bez rúk

#9 Baterky

#2 Sobota pred Koncertom