#7 mačiatka

Cvak. Zovretie rúk povolilo. Už som si ich ani necítil. Začal som ruky približovať k sebe. Pravá ruka narazila o Lenkin zadok. Ani ma nenapadlo že by som ju chcel niekam inam posunúť. Z ľavej strany sa ku mne pritlačila Monika. Ľavá ruka si našla miesto na jej zadku. V hlave som porovnával tieto dve riťky. Lenka mala oblejšie a prijemne hladké polky. Monika mala drobučký a veľmi štíhli. Oba zadky mali niečo do seba.
Bolo to len pár chvíľ dozadu keď boli obe ako dračice a hrali sa s mojimi túžbami. Vybičovávali moju rozkoš do nepríčetnosti. A teraz boli krotké ako mačiatka. Jemne ma hladkali a brneli pri mojich dotykoch.
Lenka sa po mne pomaly načahovala a navlhčenými perami mi dávala malé pusy na krk. Monika mi prechádzala prstami po hrudi a do uška mi zaprosíkala "poďme do postieľky."
Postavili sme sa z kresla. Každá z dievčat ma chytila za ruku a pomaličky ma ťahali do spálne. Ani neviem či ďalej vravieť Monika a Lenka alebo anjelik jedna a anjelik dva.
V spálni si kľakli obe na posteľ a položili ma medzi seba. Lenka položila jej pery na moje a začala ma bozkávať. Monikin jazyk som ucítil na svojej bradavke odkiaľ sa začal pohybovať smerom hore. Prešla mi po krku a hneď pokračovala po líci až k mojim perám. Tu sa stretla s Lenkou a točila si ju k sebe. Začali sa bozkávať priamo nado mnou. Rukami som prechádzal po ich chrbátikoch. Lenkina ruka ma hladkala po bruchu a občas ňou prešla na moje stehno. Monika sa rukou hrala s Lenkinými prsiami. Všetko to prebiehalo veľmi pomaly a asi sa mi nikdy nepodarí opísať všetky vnemy.
Pritlačil som Lenkinu hlavu k sebe a naše jazyky sa začali medzi sebou prepletať. Monika sa prisala na Lenkin krk a jej ruka sa stretla s mojou na Lenkinom zadku. Po chvíľke sa Lenka oddialila a moje pery obsadil Monikin jazýček. Mala ho pri bozkoch úplne uvoľnený mäkučký a šťavnatý od jej slín. Lenka mi chytila môj penis a pomaličky veľmi pomaličky po ňom začala pohybovať svojou rukou. Monika ma pri bozkoch chytila za guľky a hrala sa s nimi ako keby sa mali pri silnejšom dotyku vypariť. Dotýkali sa ma ako dve víly a ja som sa im ich jemnosť snažil oplácať.
Vošiel som Lenke rukou zozadu medzi nohy. Na prstoch som ucítil jej šťavu už na stehne. Vedel som že Lenka vlhne veľmi veľa ale toto som ešte nikdy nezažil. Skôr ako som sa dostal k jej pičke ma prekročila a nasadla na môj kár. Bola už tak otvorená že som skoro ani necítil kedy som dnu. Lenka sa na mne pohybovala pomalými pohybmi a Monika ju začala bozkávať na krk a hladkať jej prsia. Jednou rukou som si pridržiaval Lenku pritlačenú ku mne a druhou som Monike začal rozťahovať nohy. Monike som rozmazával jej výtok po mušličke. Monika krásne brnela ako mačička a začala Lenke zarývať prsty do pŕs. Pri tom silnejšom zovretí Lenka zvýšila tempo. Pohybovala sa dopredu a dozadu tak aby si o mňa šuchala klitoris. Chytil som ju za boky a pritláčal som jej penis hlbšie. Lenka ešte pridala tempo a po chvíľke som ucítil nával tepla na penise. Lenka hlasno vzdychala a pomaly začala ukludňovat tempo až sa zviezla na mňa.
Keď Lenka zosadla aby uvoľnila miesto Monike mal som úd mokrý ako keby som sa do nej vystriekal.
Monika si ľahla vedľa mňa a pritlačila ma k sebe. Pri tomto pohybe si hneď ľahla na chrbát a roztiahla svoje štíhle nožičky. Kľakol som si medzi ne a pritlačil jej penis o pičku. Pár krát som ním prebehol po jej vlhkej vagíne a zasunul ho dnu. Najprv len pomaly na okraj a potom celkom až po gule. Monika bola tesnejšia a panvou prirážala k mojim pomalým pohybom. Lenka ležala vedľa nás a hrala sa s Monikinými maličkými prsiami. Monika ma držala za zadok a pritláčala si ma k sebe. Obopla ma nohami a bol som celý v jej dokonalom objatí. Ani to netrvalo dlho a dostavil sa Monikin orgazmus. Keď začala silno vzdychať a nekontrolovateľne prirážať k môjmu penisu Lenka jej strčila jazyk do úst a vášnivo ju bozkávala. Lenkina ruka sa zrazu objavila na jej pičke a začala ju dráždiť. Monika sa zvíjala ako had a ja som cítil ako sa jej sťahujú svali vo vagíne. Toto už som nevydržal a pustil som svoju dávku do Moniky.
Ľahol som si medzi dievčatá. Ešte chvíľku sme sa spolu maznali a bozkávali no nakoniec aj tak zaspali.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

#11 Šľahačka

#6 Pierko

#4 maľovanie